პროექტის თემა:
”იმოგზაურებ ჩვენთან ერთად”?!
სკოლა,
მასწავლებელი,
საკონტაქტო ინფორმაცია: პატარა ჩაილურის საჯარო სკოლა
მარინე კოჭლამაზაშვილი
marikochlamazashvili@gmail.com
პროექტის მნიშვნელობა/
აქტუალობა:
- პროექტი უკავშირდება თემა - მზის სისტემა - შესწავლას (უკეთესად გავიცნოთ მზის სისტემის პლანეტები).
- მოსწავლეები მოძიებული ინფორმაციის საფუძველზე გაიღრმავებენ ცოდნას მზის სისტემის შესახებ;
- პრეზენტაციის საშუალებით შეძლებენ მიღებული ცოდნა გაუზიარონ თანაკლასელებს.
მონაწილეთა
ასაკი: 10–11
პროექტის
ხანგრძლივობა: ერთი კვირა
პროექტის მიზნები
და
შედეგები:
- მოსწავლეები შეისწავლიან მზის სისტემის პლანეტებს;
- შექმნიან სარეკლამო ბუკლეტს;
- განუვითარდებათ საჭირო ინფორმაციის კვლევის და მოძიების, გუნდური მუშაობის და თანამშრომლობის, პრეზენტაციის, ისტ-ის გამოყენების უნარები.
ბუნ. VI.6. მოსწავლეს შეუძლია კოსმოსური სხეულების მოძრაობისა და ზოგიერთი ასტრონომიული მოვლენის აღწერა მზის სისტემაში.
- ასახელებს და აღწერს კოსმოსურ სხეულებს (მაგ. ვარსკვლავი, პლანეტა, კომეტა, ასტეროიდი, მეტეორი,მეტეორიტი); მსჯელობს მათ შორის განსხვავებაზე.
შედეგი მიღწეულია, თუ მოსწავლე წარმოადგენს სარეკლამო ბუკლეტს, რომელსაც თანდართული ექნება მოძიებული ინფორმაცია - ილუსტრაციებით.
შეფასების საგანი
და
პროცედურები: მოსწავლეები შეფასდებიან ინფორმაციის შეგროვებისა და დახარისხების, ჯგუფში თანამშრომლობისა და აქტიურობის, პრეზენტაციის მიხედვით (შეფასების სქემა)
თვითშეფასებით, პრეზენტაციის შემდეგ, ჯგუფებს ვთხოვ წუთის განმავლობაში შეთანხმდენ და დაასახელონ დანარჩენი ორი ჯგუფიდან ერთ-ერთი, რომლის პრეზენტაცია უფრო მეტად მოეწონათ.
წინასწარი ცოდნა: მოსწავლეებმა იციან რა არის კოსმოსი, გალაქტიკა, ციური სხეულები, ანსხვავებენ ერთმანეთისაგან ვარსკვლავებს და პლანეტებს;
იციან სიტყვა ,,სარეკლამო ბუკლეტი” მნიშვნელობა;
იციან კომპიუტერთან მუშაობა, ინტერნეტის გამოყენება, ინფორმაციის მოძიება, შენახვა და ამობეჭდვა.
სასწავლო მასალა
და
ტექნიკური რესურსი:
ბუნება 6 - მ. ბლიაძე, რ. ახვლედიანი, დ. კერესელიძე. მოსწავლის სახელმძღვანელო.
ბიბლიოთეკა - ენციკლოპედიები.
სასწავლო
პროექტის
მსვლელობა:
ნაბიჯი 1. მოსწავლეებს გავაცნობ პროექტის თემას. ვესაუბრები რეკლამის მნიშვნელობის შესახებ და ვთხოვ გაიხსენონ თემასთან დაკავშირებული ყველა საკითხი, ნაცნობი ინფორმაცია, ჩამოაყალიბონ შეკითხვები.
ნაბიჯი 2. შეიქმნება სამიზნე ჯგუფი: VI კლასის მოსწავლეები - 20 მოსწავლე (გაიყოფა სამ ჯგუფად), ბუნებისმეტყველების და ისტ-ის მასწავლებლები.
ნაბიჯი 3. ჯგუფებში გავანაწილებ დავალებებს: ვინ არის პასუხისმგებელი კონკრეტული საქმიანობის შედეგზე ,ვინ რას და როდის აკეთებს, ვინ უკეთ იცის საინფორმაციო ტექნოლოგიები, ვინ უკეთ აკეთებს პრეზენტაციას, მივუთითებ ინფორმაციის წყაროებს. შევადგენთ სამოქმედო გეგმას.
ნაბიჯი 4. ჯგუფები მუშაობენ ბიბლიოთეკაში და ინტერნეტში. მოძიებული ინფორმაცია დამუშავდება და შეიქმნება სარეკლამო ბუკლეტები .
ნაბიჯი 5. პრეზენტაცია.
ნაბიჯი 6. პრეზენტაციის შემდეგ მოხდება პროექტის შეჯამება: რა გავაკეთეთ, როგორ წარმოვადგინეთ..
No comments:
Post a Comment